هزینه بیمه درمان تکمیلی

در این مطلب قصد داریم در مورد چگونگی قیمت گذاری طرح‌ها و انتخاب سقف تعهدات مناسب جهت تمدید و صدور بیمه درمان (تکمیلی) خانواده و یا انفرادی و عوامل موثر بر هزینه بیمه تکمیلی صحبت کنیم.

در خصوص هزینه‌ها و قیمت‌های بیمه تکمیلی لازم می‌دانیم نکاتی را جهت آگاهی هموطنان گرامی برای تمدید بیمه درمان انفرادی یا خانواده به اطلاع ایشان برسانیم.

هر کدام ار آیتم‌های موجود در سقف تعهدات ارائه شده که در آن مبلغ حق بیمه نیز مندرج است، حق بیمه جداگانه دارند که از مجموع این پوشش‌ها،‌حق بیمه نهایی حاصل می‌شود. به این معنا که به فرض اعمال جراحی و بستری حق بیمه خود را دارند، و اعمال پارا کلینیکی و آزمایشگاهی و غیره هم هرکدام مبلغ خود را دارند که در نهایت همه این مبالغ و حق بیمه‌ها منتج به خق بیمه نهایی خواهند شد.

از آنجا که قانون در شرکت‌های بیمه ای به این صورت است که حق بیمه پوشش‌هایی که استفاده کننده بیشتری دارند به ترتیب اولویت است، مانند ویزیت و دارو که ممکن است هزینه ای به مراتب کمتر از جراحی و بستری را پوشش دهند، اما حق بیمه بیشتری را به خود اختصاص می دهند. لذا پیشنهاد تیم حرفه‌ای ما با بیش از ۱۵ سال سابقه فروش بیمه‌های درمان تکمیلی انفرادی یا خانواده این است که هموطنان گرامی در زمان انتخاب طرح خود با توجه به مطالب مطرح شده طرحی را انتخاب نمایند که اولا سقف تعهد پوشش‌های اصلی آن نظیر اعمال جراحی و بستری،پاراکلینیکی و آزمایشگاهی، در بالاتر و حق بیمه کمتری داشته باشند.

 

در بیمه تکمیلی کدام پوشش‌ها حق بیمه بالاتری دارند؟

در شرکت‌های بیمه جهت ارائه سقف تعهدات بیشترین حق بیمه مربوط به آیتم‌های ذیل است( به ترتیب از بیشترین)

  • دندانپزشکی (بیشترین حق بیمه)
  • عینک و سمعک
  • ویزیت و دارو
  • آزمایشگاه علی الخصوص غربالگری جنین
  • پاراکلینیکی
  • بیمارستان، جراحی و حق ویزیت(کمترین حق بیمه)
هزینه بیمه درمان تکمیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول